Jest to nie brzydkie auto, które już możemy nabyć klamki są nie za specjalne, ale to chyba taki styl tego koncernu. Wnętrze natomiast wersji osobowej jak i ciężarowej jest niezłe. W naszym kraju mamy do dyspozycji trzy silniki Diesla 75, 90 oraz 110 KM.

Dostępna jest też jedna jednostka benzynowa ze 114 silnikiem. Najmniejszy silnik przeznaczy jest do jazdy po mieście, raczej poza miasto nie ma, co wyjeżdżać, ponieważ silnik ten jest po prostu za słaby. Ale już napęd mający 90 koni radzi już sobie łąckiem nieźle. Silniki działają dość cicho a skrzynia pracuje bardzo przyjaźnie, precyzyjnie. Dźwignia jest umieszczona dość wysoko, ale dostęp do tego miejsca jest dość wygodny. Jeśli już usiądziemy za kierownica tego auta to nawet przez chwile nie odczujemy, że prowadzimy auto dostawcze. Podwozie tłumi nierówno sic a auto nie wychyla się za bardzo podczas pokonywania zakrętów. Jedni twierdzą też, że Ne czuje się, że to Mercedes podczas jazdy. Citana prowadzi się podobnie do Kangoo. Tak ze największa zaletą jest to, że auto to jest bliższe osobowemu niż dostawczemu, bogactwo wersji to tez dóży plus. Jeśli do tego dodamy dość atrakcyjna cenę aut to może się okazać z będzie to auto dość popularne.