Jazz jest znany na rynku jako auto nieduże, solidne, praktyczne i tanie w eksploatacji.

Wiadomo też że auto nie jest zbyt tanie w zakupie. Najnowsza odsłona to między innymi większa przestrzeń kabinowa, ładniejszy kokpit i wiele systemów ułatwiających jazdę. Jest to oszczędne auto i miło się nim jeździ. Wielu wskazuje na pewien minus – skrzynię CVT. W niektórych sytuacjach ogranicza ona komfort podróżowania. Motor 1.3 dość sprawnie się spręża, ale nie przekłada się to na szybkie rozpędzanie auta. Jeśli chcemy dynamicznie jeździć poza miastem to z pewnością zaobserwujemy też większy apetyt na paliwo. Choć cykl miejski i mieszany nadrabia. Delikatne miejskie obchodzenie ie z pedałem gazu powoduje że spalanie spada do poziomu 5,0 L na 100km. Jeśli chodzi o przestrzeń w kabinie to wydaje się ona wręcz ogromna w porównaniu z zewnętrzną sylwetką. Wyposażenie jest bogate, fotele wygodne, deska rozdzielcza elegancka, nawet bagażnik jest wystarczającej wielkości. Dzięki charakterystycznemu, automatycznemu rozkładaniu siedzenia tylnego, Jazz szybko zmienia się w auto o ogromnej przestrzeni do załadunku. Względem poprzedniej wersji poprawiono hamulce oraz bardziej komfortowo zestrojono podwozie. Wiele radości da też korzystanie z systemów multimedialnych.