W naszym kraju popularność aut na gaz ziemny jest mała. Głównej przyczyny należy dopatrywać w małej ilości punktów tankowania samochodów. Tytułowe auto jest oferowane zarówno jako liftback jak i kombi.

 Auto napędzane LNG nie różnią się od pozostałych wersji niczym poza napisem na tylnej klapie „G-TEC”. Pod klapą umieszczony jest też zawór tankowania. Oczywiście więcej opcji ma tez komputer pokładowy. Który pokazuje aktualne statystyki. W bagażniku próżno też szukać koła zapasowego i wcale nie jest ono schowane, mamy do dyspozycji tyko zestaw naprawczy. W miejscu na koła zainstalowana jest butla, a raczej dwa zbiorniki zawierające sprężony gaz ziemny. Ciężar auta tym samym zwiększył się o 140 kg. Może to powodować problemy z trakcją na śliskiej nawierzchni. Wiele osób mówi że to jedyny minus tego auta. Podczas pracy na CNG silnik jak by pracować ciszej i wchodził nieco szybciej na obroty. Nie czuć szarpnięć, a producent auta zapewnia że jeśli chodzi o interwały przeglądowe to są one identyczne jak w zwykłym aucie. Biorąc pod uwagę koszty pamiętajmy że trzeba wykonać co roku droższe o 63 zł badanie techniczne. Auto jest naprawdę tanie w eksploatacji, zatem może warto rozważyć zakup.